Ofte stilte spørsmål
DU LURER KANSKJE PÅ...
HVOR FORT VIL VARENE BLI SENDT?
Oxholm sender alltid alle varer så fort som mulig. Vanligvis er dette samme dag, eller den påfølgende dagen som du legger din bestilling, men i perioder med høy etterspørsel kan dette ta lenger tid. Du vil få beskjed så fort varen er på vei til deg.
NÅR VIL JEG MOTTA PAKKEN?
Vanlig leveringstid i Norge er 2-5 dager. I perioder med høy etterspørsel kan dette ta lenger tid. Det avhenger av hvor i Norge du bor.
HVA MED BETALING?
Oxholm bruker Klarna sine betalingsløsninger som gir deg et trygt alternativ med flere muligheter. Du kan velge mellom å betale med kort umiddelbart eller å handle på kreditt via faktura som du får tilsendt fra Klarna.
NÅR VIL JEG BLI BELASTET FOR KJØPET?
Hvis du velger å betale med kort, reserverer vi totalsummen når du legger bestillingen. Betalingen blir trukket når varen er sendt fra oss. Hvis du velger å betale med faktura, så får du denne tilsendt når varen er sendt fra oss.
HVA OM VAREN ER UTSOLGT?
Alle produktene vi selger på nettbutikken er varer som også befinner seg for salg i vår fysiske butikk. Dette betyr at varen en sjelden gang kan bli solgt i butikk samtidig som du bestiller på nett. Dersom dette skjer vil vi kontakte deg per mail så fort som mulig. Du vil ikke betale for varer som ikke blir sendt fra oss.
KAN DU SENDE VAREN SOM "CASH ON DELIVERY"?
Nei, dessverre. Men dersom du velger å betale med faktura, vil du ikke behøve å betale for varen før du mottar den. Da har du 14 dager betalingsfrist fra dagen vi sender varen. Klarna har også løsninger som gjør at du kan velge å utsette betalingen ytterligere dersom dette passer deg best.
KAN JEG BYTTE ELLER RETURNERE EN VARE JEG HAR KJØPT PÅ NETT I DE FYSISKE BUTIKKENE PÅ LAMBERTSETER OG I OSLOBUKTA?
Ja, det kan du. Ta med deg varen du har kjøpt og henvend deg til personalet i butikken du velger å returnere varen i. Hvis du har ytterligere spørsmål angående dette kan du gjerne sende oss en mail på shop@oxholm.no.
HVA HVIS JEG ØNSKER Å RETURNERE VAREN?
Hvis du ønsker å returnere en vare, må du fylle ut angrerettsskjemaet som du har mottatt på e-post og sende dette i retur til oss sammen med den ubrukte varen. Dette må sendes innen 14 dager etter at du mottok varen. Du vil bli refundert når varen er registrert som mottatt hos oss. Merk at det er du som kunde som skal dekke returkostnaden. Returer skal sendes til OXHOLM, Cecilie Thoresens vei 17-21, 1153 OSLO.